Штендери - головний рекламоноситель малого бізнесу

Штендери дуже широко поширені, це дуже стійкі рекламні конструкції, що нагадують розкладачку і здатні витримувати посилення пориву вітру. Штендери можуть бути як двосторонніми, так і односторонніми, штендери дуже мобільні і дозволяють легко міняти їх розміщення в межах рекламної площі. Рекламний штендер це одно- або двостороння невелика переносна конструкція (звичайні до півтора метрів), яка виконана у вигляді "щита". Ще іноді штендери називають "рекламними розкладачками" і вони дійсно схожі на розкладачки. З ранку ви її встановлюєте, а увечері прибираєте назад в приміщення. Штендер легко привертає увагу, він здатний умістити всю необхідну інформацію про товар або послугу.

Максимальний ефект від штендеров досягається при їх розміщенні в безпосередній близькості від місця продажу. Це правило, а також доступність штендеров привели до того, що сьогодні на найбільш людних і вигідних п'ятачках (наприклад, при виході із станції метрополітену) можна зустріти десяток, або навіть декілька десятків штендеров від різних магазинів, кіосків, павільйонов і так далі Це значно знижує ефективність кожного з них, тому радимо Вам при розміщенні навіть таких недорогих видів зовнішньої реклами, як штендери, приділяти увагу вибору місця їх установки. Іноді розміщення штендера в декількох метрах від зони штендерной окупації може дати несподівано хороший ефект. Пробуйте, експериментуйте, використовуйте чудову мобільність, свойственнуюштендерам. Головні достоїнства

Штендери не дорогі у виготовленні

Штендери можна виготовити дуже швидко

Штендери дуже стійкі

Штендери міцні

Штендери мобільні, їх легко переносити.

Стандартні розміри рекламного поля –0,6 на 1,12м. Необхідно мати на увазі, що штендери є мобільним варіантом зовнішньої реклами, для установки буде потрібно реєстрацію штендера. За законодавством Російської Федерації, розміщення штендеров, які рекламують певну установу, вирішується в межах 5 метрів від входу в офіс цієї установи, і використовуватися рекламні матеріали винні лише в години його роботи. Проте, реєстрація штендера не завжди є обов'язковою. У будь-якому випадку, бажано уточнити в мінуципальних органах особливості установки штендеров у вашому конкретному випадку. Штендери не випадково є найпопулярнішими рекламними конструкціями. До головних переваг штендеров отнесится невисока вартість виготовлення і мобільність. Невелика вага і зручна конструкція дозволяє оперативно встановлювати і прибирати штендер, а сучасні технології нанесення зображення гарантують збереження привабливого зовнішнього вигляду штендера впродовж тривалого часу.

Найефективніше встановлювати рекламні штендери там, де є велика прохідність людей, але поза прямою видимістю вивіски – це арки, підвали, кути і тому подібне Штендер може інформувати про різноманітні товари і послуги, знижки і сезонні пропозиції і тому подібне Великого поширення набули штендери для пунктів обміну валюти, найчастіше такі штендери робляться із змінною інформацією. Використовують такі штендери і магазини – розміщуючи на них інфомацию про величину знижки в магазині, про ціну бізнес-ланча в кафе, про курс валюти в пункті обміну. Такі штендери часто використовуються в торгових рядах і торгових центрах, скрізь, де є місце для установки цієї невеликої рекламної конструкції, призначеної для залучення відвідувачів у відділ. Зображення на штендере із знімною інформацією надійно захищене водонепроникною плівкою. Для зміни зображення досить відігнути алюмінієвий профіль, вставити нову картинку і защипнути профіль назад. Зручний і красивий штендер готовий до використання. Матеріал штендера із знімним зображенням: алюмінієвий профіль шириною 32мм. З хромованими куточками, підстава пластик 3мм. (Або оцинковування 0,55мм), плівка ПЕТ від 0,5 до 1мм., Хромована труба 25мм. Фотопанель - поліпропіленовая плівка. Полноцвет, 720dpi.

Також можна придбати готову стандартну раму для штендера і нанести зображення самостійно.

Штендери- в ООО Русьінновация

  • Реклама