Корисні книги для замовника реклами

Рекламодавцеві, перш ніж замовляти для себе рекламу, буде корисно придбати деякі знання про рекламний бізнес і ефективність реклами. Бажано зрозуміти переваги і недоліки традиційних і нових видів носіїв реклами, ознайомитися з теорією маркетингових комунікацій. Це дозволить більш грамотно спілкуватися з рекламщикамі, отримати якіснішу рекламу і, соответствунно, підвищену "віддачу" на свої гроші. У цьому допоможуть представлені нижче книги. А. Репьев. Мудрий рекламодавець. Як стати хорошим рекламодавцем? Як зробити так, щоб реклама нарешті почала приносити рекламодавцеві користь? Цьому вас навчить ця увлекательная книга - узагальнення досвіду сотень рекламних і маркетингових проектів, виконаних її автором, Олександром Репьевим. Книга вже допомогла багатьом, вона допоможе і вам. Сьогоднішній покупець пересичений і розпещений найрізноманітнішою рекламою. У відповідь на чергову спробу затягнути його в комерційні мережі "найвигіднішої на світі" пропозиції покупець "на автопілоті" включає захисний радар. Ця книга присвячена тому, як подолати купівельний цинізм і недовір'я за допомогою нестандартної, приголомшуючої, розумної і непомітної реклами. Огилві про рекламу. Всі зусилля в області реклами зводяться до дії на свідомість споживача. Привернути увагу, справити враження, відкластися в пам'яті — ось мета будь-якого рекламного звернення. Щоб цього добитися, можна діяти по натхненню, а можна звернутися до наукових досліджень і досвіду. Саме про них оповідає в своїй книзі Девід Огилві - один з патріархів рекламної індустрії, засновник рекламного агентства Ogilvy Mather з річним оборотом понад 10 мільярдів доларів, класика теорії реклами, визнаного "кращим копірайтером миру", чоловік, включений French Magazine в список гігантів, які внесли найвагоміший внесок до Світової Індустріальної Революції разом з Адамом Смітом, Томасом Едісоном, Карлом Марксом, Дж. Д. Рокфеллером-старшим і іншими. Викладені в книзі "теоретичні" постулати ефективності реклами у поєднанні з досвідом їх практичного застосування роблять книгу і науково обгрунтованою, і корисною з погляду практики. До. Хопкинс. Наукова реклама. Звичайно, ви ненавидите рекламу. Цих дурних героїв, ідіотські ситуації, нав'язливі мелодійки і прилипливі слогани. Проте все це міцно увійшло до нашого життя, про рекламу складають анекдоти і смішні пародії. А ви не пробували скласти анекдот? А рекламний слоган? А цілий рекламний сюжет, щоб за хвилину герої встигали щось повідомити про рекламований товар, запам'ятатися і сказати чергову безсмертну фразу? Спробуйте! А зараз уявіть, що це ваша професія. Подумайте про це, і ви зрозумієте, як це важко. Одна справа — написати роман в трьох частинах з прологом і епілогом, і зовсім інше — щодня придумувати рекламу. Це все одно що стати професійним письменником анекдотів. Визнаний майстер, геній продажів, Хопкинс провів багато років в самій водоверті реклами. За його плечима сотні запаморочливо вдалих рекламних кампаній. Він був неперевершеним копірайтером. Він запустив багато марок, процвітаючих і сьогодні. Він особисто винайшов і розробив численні методи продаючої реклами. У книзі "Наукова реклама" він систематизував і узагальнив свій феноменальний досвід. "Ця книга, - підкреслює автор, - висловлює не теорії і думки, а обгрунтовані принципи і факти. Вона написана як підручник для студентів і одночасно є надійним керівництвом для рекламодавців. Кожне твердження, що міститься в ній, зважено.

Мудрий рекламодавець Огилві про рекламу Наукова реклама

  • Реклама